menu

Jak dodać papier firmowy do Worda?

Czas czytania: 5 minut

Zastanawialiście się kiedyś, jak dodać papier firmowy do Worda?

Przedstawiamy Wam 8 prostych kroków, dzięki którym szybko wgracie swój szablon do programu.

Potrzebujesz:

  • projekt papieru firmowego w formacie A4 z rozszerzeniem .tiff
  • programu Word

Gotowe? To zaczynamy.

Wgrywanie papieru firmowego do programu Word.

1. Otwieramy pusty dokument w programie Word.

dodawanie papieru firmowego do worda 1

2. Przechodzimy do zakładki „Projektowanie”.

załączanie papieru firmowego do worda
3. Wybieramy podkategorię „Znak wodny”.
wgrywanie papieru firmowego do worda
4. W zakładce „Znak wodny” znajdziemy ikonę „Niestandardowy znak wodny”, w którą należy kliknąć.
upload papieru firmowego do worda
5. Zaznaczamy pole „Obrazkowy znak wodny”, po czym ustawiamy skalę na 100% oraz odznaczamy pole „Rozmycie” i klikamy „Wybierz obraz…”
jak wgrać papier firmowy do worda
6. Wybieramy wstawianie obrazu „Z pliku”.
dodaj papier firmowy do Microsoft Word
7. Szukamy wcześniej przygotowanego szablonu z rozszerzeniem .tiff i wybieramy plik.
papier firmowy do Microsoft Word
8. Nasz szablon został zaimportowany. Szablon po wgraniu wygląda na pół-przeźroczysty, jednakże dzieje się tak tylko podczas pracy w programie. Wydrukowany szablon będzie posiadał swoje naturalne kolory.
gotowy papier firmowy wgrany do Microsoft Word
Gratulacje! Teraz możesz zacząć pisać na swoim wyjątkowym papierze firmowym. A Twoje materiały mogą prezentować się jak w poniższy sposób. Zrealizowaliśmy dziesiątki identyfikacji wizualnych i częstym pytaniem klientów jest właśnie jak dodać papier firmowy do Microsoft Word. Mamy nadzieje, że ten artykuł rozwiał Twoje wątpliwości. Jeśli masz jakieś uwagi to napisz do nas.
papier firmowy
papier firmowy projektowanie

A jeśli szukasz bardziej kompleksowego podejścia do wizerunku Twojej marki, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na branding i logo

Inne posty

    array(2) { [0]=> object(WP_Term)#8894 (17) { ["term_id"]=> int(20) ["name"]=> string(12) "Szybkie tipy" ["slug"]=> string(12) "szybkie-tipy" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(20) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" ["cat_ID"]=> int(20) ["category_count"]=> int(1) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Szybkie tipy" ["category_nicename"]=> string(12) "szybkie-tipy" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#9092 (17) { ["term_id"]=> int(1) ["name"]=> string(13) "Bez kategorii" ["slug"]=> string(13) "bez-kategorii" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(1) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "3" ["cat_ID"]=> int(1) ["category_count"]=> int(1) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(13) "Bez kategorii" ["category_nicename"]=> string(13) "bez-kategorii" ["category_parent"]=> int(0) } }

    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#9030 (17) { ["term_id"]=> int(19) ["name"]=> string(26) "Płatne kampanie reklamowe" ["slug"]=> string(25) "platne-kampanie-reklamowe" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "2" ["cat_ID"]=> int(19) ["category_count"]=> int(1) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(26) "Płatne kampanie reklamowe" ["category_nicename"]=> string(25) "platne-kampanie-reklamowe" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • Jak skutecznie prowadzić kampanie Facebook i Google Ads? Zobacz sposób Agencji Fallow Deer.

    Czas czytania: 6 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#9088 (17) { ["term_id"]=> int(15) ["name"]=> string(3) "SEO" ["slug"]=> string(3) "seo" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(15) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(4) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "6" ["cat_ID"]=> int(15) ["category_count"]=> int(4) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(3) "SEO" ["category_nicename"]=> string(3) "seo" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • Jak prowadzić bloga firmowego? Konkretne porady

    Czas czytania: 10 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#8925 (17) { ["term_id"]=> int(3) ["name"]=> string(13) "Logo/branding" ["slug"]=> string(13) "logo-branding" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(3) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "1" ["cat_ID"]=> int(3) ["category_count"]=> int(2) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(13) "Logo/branding" ["category_nicename"]=> string(13) "logo-branding" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • jak powstaje identyfikacja wizualna i logo

    Jak powstaje identyfikacja wizualna w Agencji Kreatywnej Fallow Deer?

    Czas czytania: 10 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#8894 (17) { ["term_id"]=> int(4) ["name"]=> string(9) "Marketing" ["slug"]=> string(9) "marketing" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(4) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "4" ["cat_ID"]=> int(4) ["category_count"]=> int(3) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(9) "Marketing" ["category_nicename"]=> string(9) "marketing" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • walka ceną marketing

    Twój biznes walczy ceną? Zobacz jak wydostać się z tej pułapki.

    Czas czytania: 7 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#9085 (17) { ["term_id"]=> int(15) ["name"]=> string(3) "SEO" ["slug"]=> string(3) "seo" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(15) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(4) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "6" ["cat_ID"]=> int(15) ["category_count"]=> int(4) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(3) "SEO" ["category_nicename"]=> string(3) "seo" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • Jak pisać teksty SEO? Artykuły SEO które zmiażdżą konkurencje!

    Czas czytania: 27 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#9084 (17) { ["term_id"]=> int(15) ["name"]=> string(3) "SEO" ["slug"]=> string(3) "seo" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(15) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(4) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "6" ["cat_ID"]=> int(15) ["category_count"]=> int(4) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(3) "SEO" ["category_nicename"]=> string(3) "seo" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • Kategorie w Sklepie Internetowym (twoja przyszła maszynka do robienia pieniędzy!)

    Czas czytania: 7 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#9082 (17) { ["term_id"]=> int(15) ["name"]=> string(3) "SEO" ["slug"]=> string(3) "seo" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(15) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(4) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "6" ["cat_ID"]=> int(15) ["category_count"]=> int(4) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(3) "SEO" ["category_nicename"]=> string(3) "seo" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • Zakazane SEO czyli czego unikać w pozycjonowaniu miniaturka

    Zakazane SEO. Czego unikać w pozycjonowaniu?

    Czas czytania: 5 minut
  • array(1) { [0]=> object(WP_Term)#9079 (17) { ["term_id"]=> int(5) ["name"]=> string(12) "Social media" ["slug"]=> string(12) "social-media" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(5) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(1) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "5" ["cat_ID"]=> int(5) ["category_count"]=> int(1) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(12) "Social media" ["category_nicename"]=> string(12) "social-media" ["category_parent"]=> int(0) } }

    array(1) { [0]=> object(WP_Term)#8925 (17) { ["term_id"]=> int(4) ["name"]=> string(9) "Marketing" ["slug"]=> string(9) "marketing" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(4) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "4" ["cat_ID"]=> int(4) ["category_count"]=> int(3) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(9) "Marketing" ["category_nicename"]=> string(9) "marketing" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • agencja marketingu online Gliwice

    Wirus, branża budowlana i online marketing?

    Czas czytania: 6 minut
  • array(2) { [0]=> object(WP_Term)#9080 (17) { ["term_id"]=> int(3) ["name"]=> string(13) "Logo/branding" ["slug"]=> string(13) "logo-branding" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(3) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(2) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "1" ["cat_ID"]=> int(3) ["category_count"]=> int(2) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(13) "Logo/branding" ["category_nicename"]=> string(13) "logo-branding" ["category_parent"]=> int(0) } [1]=> object(WP_Term)#9075 (17) { ["term_id"]=> int(4) ["name"]=> string(9) "Marketing" ["slug"]=> string(9) "marketing" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(4) ["taxonomy"]=> string(8) "category" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(3) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "4" ["cat_ID"]=> int(4) ["category_count"]=> int(3) ["category_description"]=> string(0) "" ["cat_name"]=> string(9) "Marketing" ["category_nicename"]=> string(9) "marketing" ["category_parent"]=> int(0) } }

  • Strategia komunikacji

    Jak stworzyć wizerunek marki, który zachwyca? Tworzymy misję, slogan i język komunikacji.

    Czas czytania: 12 minut