Posiadamy udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kompleksowego marketingu dla sklepów ecommerce, z którymi pracujemy lub pracowaliśmy conajmniej 2 lata.
Przedstawiamy orientacyjny koszt obsługi e-commerce
Mamy udokumentowane wyniki w prowadzeniu marketingu sklepów internetowych. Wiemy, że zmieniają się narzędzia i trzeba być na bieząco. W Fallow Deer rozumiemy, że musimy stale się uczyć jeśli chcemy przewodzić w marketingowym lesie. To daje Ci pewność, że Twój marketing przynosi jak najwyższy zwrot z inwestycji.
Podejmujemy się tylko wybranych projektów i współprac, by móc reagować błyskawicznie i utrzymać wysoką jakość dla naszych obecnych klientów.
Skupienie na kilku klientach pozwala nam opracowywać strategię i proaktywnie proponować działania, co w perspektywie wielomiesięcznej współpracy pozwala wyprzedzić konkurencję.
Oprócz znajomości twardych metryk i narzędzi jestesmy bardzo mocni w strategiach marki oraz brandingu, a więc przywiązujemy niezwykłą uwagę do odpowiedzi na pytanie dlaczego kupować akurat w Twoim sklepie, niezależnie czy są ku temu realne powody czy nie 😉
Spójna komunikacja pozwoli Ci na wyróżnienie na tle konkurencji, a twoi klienci będą Cię pamiętać dzięki spójności Twojego przekazu.
Masz kilka opcji, ale nie każda ma sens. Możesz też nie robić nic, ale to w ogóle nie ma sensu.
Odezwij się do nas przez formularz, a my sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.
Video marketing to potężne narzędzie w arsenale każdej nowoczesnej marki. Wykorzystując siłę wizualnego przekazu, firmy mogą efektywnie komunikować swoje wartości, produkty i usługi, docierając do szerokiego spektrum odbiorców.Odpowiednio stworzone filmy promocyjne, które w przemyślany sposób są osadzone w lejku marketingowym, potrafią niezwykle skutecznie realizować cele danego przedsiębiorstwa. Profesjonalne filmy reklamowe z pewnością nie są łatwe do przygotowania. Jednak po ich ukończeniu oraz odpowiednim wykorzystaniu, będziesz w stanie wyprzedzić konkurencję, pozostawiając ich daleko w tyle.
Po zaznajomieniu się z charakterystyką video marketingu w internecie, zalety nasuwają się same. Duże zasięgi - Na świecie mamy już ponad 200 miliardów odtworzeń Reelsów dziennie. Twoje filmy reklamowe mogą więc trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Uniwersalność - Rolki tworzone mogą być z myślą o dotarciu do nowych użytkowników, zaangażowaniu stałych klientów, dotarciu do “porzuconych koszyków”, czy też jako forma szerszego remarketingu. Wideo możesz zastosować na każdym etapie zakupowym!Budowanie relacji z klientem - Format wideo jest niezwykle angażujący. To dzięki niemu będziesz w stanie najskuteczniej zbudować więź z klientem. Jest to podstawa do zyskania lojalności wobec Twojej marki. Realny zysk - Działania marketingowe mają prowadzić do zwrotu z inwestycji, a więc zysku. Wideo marketing jak najbardziej dowozi ten cel!Zalet jest oczywiście o wiele więcej, jednak te 4 powinny już zachęcić Cię do przyjrzenia się tym działaniom marketingowym.
Krótkie formaty wideo, takie jak TikTok, Reels i YouTube Shorts, zyskują popularność nie tylko wśród młodszych odbiorców, ale również wśród dorosłych i wykształconych grup demograficznych. Twierdzenie, że “na tik toku siedzą sam dzieci” już od dawna jest błędne. O ile duża część przedsiębiorców zdaje już sobie sprawę z istoty promocji w mediach społecznościowych, o tyle dosyć mały procent jest świadomy, jak istotne stały się działania video marketingowe.Odpowiednio przygotowany film promocyjny, czy też szerzej ujmując spoty reklamowe, są powoli "koniecznością, jeżeli chodzi o skuteczne działanie w social mediach.Portale społecznościowe od dłuższego czasu promują tego typu content. Dostosowanie się do tego trendu to niezwykle istotny krok, aby budować rozpoznawalność marki twojej firmy.Są to platformy oferujące niesamowite możliwości dotarcia do różnorodnej publiczności, z potencjałem generowania wysokiego zaangażowania. Tyczy się to zarówno reklamy na tik toku, jak i rolek na instagramie, facebooku, czy też youtube shorts. Co istotne, trend ten nie zwalania, a z biegiem lat będzie wręcz przyśpieszać!
Nie decydując się na video marketing, ryzykujesz, że konkurencja wykorzysta tę przewagę, pozostawiając Cię w tyle. Inwestycja w video marketing teraz pozwala nie tylko nadążyć za trendami, ale również wyprzedzić konkurencję, budując silną pozycję Twojej marki na rynku.Jest to działanie, którego nie może pominąć żadna nowoczesna marka, chcąc nadążyć za trendami.