Identyfikacja wizualna

Prowadzimy
w brandingu!

Przeprowadzimy Cię kompleksowo przez proces tworzenia nowego wizerunku marki. Opieramy pomysły na mocnej strategii marki.
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑

Zobacz nasze realizacje

Rebranding Mudme #kalosze poprosze - polski producent stylowych kaloszy

Mudme to polski producent stylowych kaloszy i innych produktów dla dzieci i rodziców. Ich produkty kierowane są głównie do mam wysoko ceniących estetykę produktów związanych z rodzicielstwem.

Branding Komsta - polski producent okien i drzwi z 30-letnim doświadczeniem

Komsta to polski producent okien i drzwi z 30-letnim doświadczeniem.

Branding YogaBazar - internetowy sklep z akcesoriami do jogi i medytacji

YogaBazar to największy internetowy sklep z akcesoriami do jogi i medytacji na polskim rynku.

Branding Dr Hercka – Implantologia i Stomatologia Estetyczna

Dr n. med. Hercka-Mulas to najwyższej jakości specjalistka z dziedziny implantologii i stomatologii estetycznej.

Branding i Serwis Internetowy Kamienice Kościuszki - inwestycja budowlana

Kamienice Kościuszki to inwestycja budowlana przy ulicy Kościuszki 46 w Gliwicach. Jest to całkowita rekonstrukcja przedwojennych kamienic, pozostawiająca historyczną formę budynków, jednak nadająca im nowoczesną funkcjonalność.

Branding Amko dla dzieci - sklep internetowy i stacjonarny

Amko to sklep dla rodziców i dzieci. Zajmuje się sprzedażą internetową oraz stacjonarną w Warszawie i Bydgoszczy.
Branding ⭑
branding ⭑
branding⭑
branding

Takie problemy rozwiązujemy Brandingiem

"Brak spójności w materiałach marketingowych"
Opis słowami klienta:
"Każdy nasz materiał marketingowy jest inny. W zależności od wizji grafiki czy osoby zlecającej wychodzi efekt, który nie jest spójny z pozostałymi materiałami."

Nasza odpowiedź:
Nic dziwnego, że wszystkie materiały są inne skoro nikt poza Tobą nie wie czym wasza marka ma być. Jaką pełni funkcje w społeczeństwie, jakie ma wartości, archetyp, ton głosu marki, misję czy wizję. To wszystko powinno być określone w strategii marki, a na jej podstawie powinna być zbudowana identyfikacja wizualna, która w wizualny sposób wyraża DNA marki. Całość powinna być podsumowana brand bookiem, który zbiera zasady posługiwania się identyfikacją.
"Konkurencja ma lepszy, ciekawszy wizerunek"
Opis słowami klienta:
"Z jakiegoś powodu nasza konkurencja robi lepsze materiały i robi ich więcej. My też się staramy coś robić, ale jest to średnie lub brakuje nam zasobów, by robić to regularnie" 

Nasza odpowiedź:

Być może przemyśleli sobie jaką pozycję w głowie swoich klientów chcą zajmować. Być może wykorzystali jakieś sensowne metody, takie jak ankiety czy pogłębione wywiady, by dojść do wglądu w potrzeby i wątpliwości swoich odbiorców. Być może zastanowili się, jak odpowiedzieć na te potrzeby. Być może spisali to wszystko określając swój archetyp, ton głosu marki, wartości, wyróżniki, misję, wizję i inne rzeczy, które składają się na pomysł na ich markę. Być może przekształcili ten wizerunek na chwytliwe slogany czy pomysły na kampanie. A na podstawie tej strategii marki, zbudowali identyfikacje wizualną, która poprzez obrazy pomaga komunikować ten wizerunek. Cała ta spójność ułatwia tworzenie materiałów wszystkim, którzy są zaangażowani w tworzenie Twojej marki. Przeprowadzimy Cię przez ten proces od A do Z. Wyciągniemy najważniejsze wnioski na temat Twojej grupy odbiorczej oraz otoczenia rynkowego, jak również przekształcimy cechy Twojej firmy. Na podstawie tego wglądu stworzymy wyróżniającą i przekonywującą strategię marki. Następnie stworzymy identyfikacje wizualną, która jest naturalnym przedłużeniem strategii marki. Całość zostanie podsumowaną Brand Bookiem, który zadba o spójność Twojego przekazu.
"Klienci wrzucają nas do jednego worka z konkurencją, dla naszych klientów znaczenie ma głównie cena""
Opis słowami klienta: "Klienci nie widzą różnicy, dlatego porównują nas głównie ceną."

Nasza odpowiedź: Jak cię widzą, tak cię piszą. Dopóki nie zakomunikujesz, dlaczego to Twój produkt czy usługa zaspokoją potrzeby klienta najlepiej, to będziesz postrzegany gorzej niż konkurencja, która stara się to zakomunikować. Mocna strategia marki i dalej, zbudowana na tej podstawie identyfikacja wizualna stanowi fundament, który pozwala Ci spójnie budować wyróżniającą się pozycje w umysłach Twoich odbiorców.
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑
agencja 360° ⭑

1. Mocna strategia
to mocny branding

Pracę nad brandingiem dzielimy na dwa etapy: Strategię marki i Identyfikację wizualną. Połowę czasu całej usługi spędzamy na szukaniu odpowiedzi na to jak marka powinna być postrzegana przez Twoich odbiorców, by zapadała w pamięć i wyróżniała się na tle konkurencji.

2. Strategia marki to fundament Twojego Brandingu

Strategia marki to określenie czym Twoja marka ma być dla odbiorców i to w niej określamy między innymi obietnicę marki, archetyp marki, misję, wizję, ton głosu, wartości czy wyróżniki marki. Na tym etapie określamy również zestaw haseł reklamowych, slogan czy pracujemy na nazwą firmy czy poszczególnych produktów. To również określenie pozycjonowania na tle konkurencji i żywy dokument, który wyznacza kierunek komunikacji Twojej firmy.

3. Identyfikacja wizualna jest wizualnym przedłużeniem strategii marki

Identyfikacja wizualn jest swego rodzaju twarzą czy ubiorem, który reprezentuje osobowość i wartości Twojej firmy. Wygląd logo, key visual, fontów, wzorów, ikon czy strony internetowej powinien przekazywać określone na etapie strategii marki wartości i komunikaty, tak by pomagać spełniać cele biznesowe. Całość identyfikacji wizualnej jest podsumowana Brand Bookiem, który dba o spójność Twojej marki niezależnie od medium.

4. Brand book dba o Twoją spójność

Podsumowaniem pracy nad stworzeniem wizerunku Twojej marki jest dokument nazywany Brand Bookiem lub inaczej Księgą Tożsamości. To dokument, którym posługujesz się jako fundament pracy nad jakimikolwiek materiałami. Dba o spójność wcześniej okreslonego przekazu i oszczędza czas (a więc pieniądzę), bo nie musisz z każdym specjalistą omawiać kierunku designu.
top quality ⭑
top quality ⭑
top quality ⭑

Opinie o współpracy w zakresie Brandingu

tomasz żurawiecki

Tomasz Żurawiecki

właściciel Sport-Center, firmy organizującej narciarskie wyjazdy

Współpraca z Agencją Fallow Deer to była jedna z najlepszych decyzji biznesowych, jakie podjąłem dla "Sport Center". Od pierwszych kroków współpracy do końcowego efektu, każdy etap był realizowany z niezwykłą starannością i profesjonalizmem. Agencja Fallow Deer zrozumiała naszą wizję i przekształciła ją w spójny wizerunek marki, który doskonale komunikuje wszystkie zalety i wartości, jakie "Sport Center" ma do zaoferowania. Ich zdolność do stworzenia marki, która mówi naszym głosem i odzwierciedla to, kim jesteśmy, przeszła moje najśmielsze oczekiwania. [....]
Bez wahania poleciłbym Agencję Fallow Deer każdemu, kto chce położyć solidne fundamenty pod skuteczny i rozpoznawalny biznes. Ich wiedza, umiejętności i podejście do klienta są bezcenne, a efekty współpracy mówią same za siebie.

Karolina Iskra

specjalista ds. reklamy w Komsta Okna I Drzwi

Decyzja o współpracy z Agencją Fallow Deer okazała się strzałem w dziesiątkę dla naszej firmy.

Agencja opracowała dla nas strategię marki, identyfikację wizualną oraz zbudowała serwis internetowy.
[...]
Polecam Agencję Fallow Deer każdej firmie, która myśli o solidnym i skutecznym budowaniu marki, od strategii aż po realizacje. Dziękujemy!

Marek Rogowski

właściciel sklepu internetowego
yogabazar.pl

Zespół Fallow Deer prowadzi kompleksowe działania marketingowe dla yogabazar.pl. Jestem zadowolony z ich działań. Wszystkie dziedziny marketigu są zadbane, od projektu sklepu, przez SEO, filmy, Social Media, płatne reklamy, aż po działania z influencerami. To ogranicza kontakt z wieloma agencjami i nie ma zwalania "winy" na inne podmioty. Jestem przekonany, że powierzenie działki marketingu zespołowi Fallow Deer to była bardzo dobra decyzja.

Często zadawane pytania

Ile kosztuje identyfikacja wizualna?
Koszt systemu identyfikacji wizualnej zależy od jakości wykonawcy, stopnia rozbudowania projektu oraz wielkości firmy klienta. Koszty zależnie od wyżej wymienionych kształtują się w naszej agencji od 20 tys. - 30 tys zł netto. By zbudować sensowną identyfikację wizualną, wcześniej musi zostać stworzona strategia marki, czyli określenie jak marka chce być postrzegana w umyśle klienta. Można to zrobić mniej lub bardziej „głęboko”. Również sama identyfikacja wizualna może być mniej lub bardziej rozbudowana. Więcej o tym czym jest strategia marki można przeczytać tutaj: czym jest strategia marki i do czego jest potrzebna
Ile trwa proces powstawania strategii marki i identyfikacji wizualnej?Proces zazwyczaj udaje nam się zamykać w 8-10 tygodni i składa się z 5 etapów. Po każdym z nich następuje rewizja z klientem i ewentualne poprawki. W tym artykule piszemy więcej o tym jak wygląda proces powstawania identyfikacji wizualnej
Dlaczego branding z Fallow Deer?
Prowadzimy w marketingowym lesie! To my przeprowadzamy przez cały proces powstawania brandingu. Nasza procedura składa się z 5 etapów, po których następuje rewizja kierunku z klientem. To daje Ci pewność, że końcowy efekt będzie satysfakcjonujący.
Doświadczenie - przeprowadziliśmy ponad 40 brandingów w przeróżnych branżach, co daje Ci pewność że również w Twoim przypadku sobie poradzimy.
Wiemy jak stworzyć branding, który wspiera sprzedaż! Jesteśmy kompleksową agencją brandingu i marketingu, w której pracuje 10 specjalistów z różnych dziedzin. Dlatego brandingi, które tworzymy są nastawione na to, by jak najlepiej przekonywały Twoją grupę odbiorczą i wspierały sprzedaż.
Co otrzymam na koniec wspólpracy?
Wynikiem naszej współpracy są dwa kluczowe dokumenty:

- Dokument Strategii Marki
- kilkudziesięcio-stronnicowy dokument zawierający w zależności od zakresu usługi elementy strategiczne takiej jak: analiza konkurencji, analiza marki własnej, Buyer persony (w przypadku biznesu b2b) lub opis person (w B2C), Mapy percepcyjne, Insight konsumencki, Obietnica marki, Nowe pozycjonowanie marki zawierające: archetyp marki, key message, slogan, wyróżniki marki, misja, wizja, ton głosu marki, analiza szans i zagrożeń nowego pozycjonowania marki

- Księga tożsamości, nazywa również brand bookiem, to połączenie księgi znaku i księgi identyfikacji wizualnej wraz z krótkim wprowadzeniem o strategii marki.
Dlaczego warto pracować z Fallow Deer w całym zakresie marketingu?
Jako kompleksowa agencja marketingu i brandingu rozumiemy, że właściciele firm nie chcą pracować z kilkoma agencjami, które zarządzają tylko częścią marketingu, bez brania odpowiedzialności za ogólny wynik. Chcieliby współpracować z rzetelnym partnerem, który poprowadzi marketing całościowo, od A do Z.

Dlatego w Fallow Deer stworzyliśmy zespół 10 specjalistów tworzących pełen zakres kompetencji marketingowych. To pozwala nam prowadzić marketing firm od strategii marki, przez identyfikacje wizualną, tworzenie lejków marketingowych, aż po zadania operacyjne takie jak: prowadzenie płatnych reklam w Google Ads, Meta Ads, Tik-Tok Ads, LinkedIn, prowadzenie social media, video marketing, grafiki, pozycjonowanie SEO, projektowanie i wdrożenia serwisów internetowych.

To sprawia, że oszczędzasz czas i nerwy nie musząc koordynować działań kilku agencji, które przerzucają się nawzajem winą za nieskuteczne działania. Wybierając agencję Fallow Deer zyskujesz partnera, który jest gotowy skupić się na najważniejszym wskaźniku dla Ciebie, czyli realnym zwrocie z inwestycji.
Dlaczego my ⭑
Dlaczego my ⭑
Dlaczego my ⭑

To powody dlaczego warto współpracować właśnie z nami

Ponad 40 zrealizowanych brandingów

Tworzyliśmy strategie marki, logo i identyfikacje wizualne dla ponad 40 polskich firm ze skrajnie różnych branż, co daje ci pewność, że damy sobie radę również w przypadku Twojej firmy.

Pracowaliśmy z korporacjami, ale uwielbiamy pracować z firmami MŚP

Realizowaliśmy brandingowe pomysły dla międzynarodowej korporacji. Pracowaliśmy z polskimi dużymi firmami zatrudniającymi ponad 1000 osób oraz dziesiątkami małych i średnich firm z praktycznie każdej branży. W każdej z nich potrafiliśmy zdiagnozować potrzbeby ich odbiorców i zbudować komunikat dostosowany do wyróżników marki. To daje Ci pewność, że poradzimy sobie również w Twoim przypadku.

Wyróżniamy na tle konkurencji

Często przedsiębiorcy nie mają jasno określonej strategii, która mówi o tym w jaki sposób przemówić do potrzeb odbiorców, by chcieli kupować. My wiemy, że odpowiedź na te fundamentalne pytania stanowi podstawę do tworzenia przewagi konkurencyjnej, która w dłuższym terminie pozwala na stworzenie mocnej marki, która nie musi tak mocno walczyć ceną.

Szybko, dobrze, ale nietanio

Jeśli oczekujesz od nas wysokich kompetencji i obsługi na wysokim poziomie to rozumiesz też wyższą cenę. Dla naszych klientów jesteśmy dostępni "na już", jednocześnie dostarczając rozwiązania, o które Twoja konkurencja może być jedynie zazdrosna. By móc dostarczyć taką wartość, skupiamy się na niewielkiej ilości projektów. Jeśli nie chcesz być "jednym z wielu", jak to często bywa w innych agencjach, to jesteśmy firmą dla Ciebie.

Design oparty na mocnej strategii marki

Nasze podejście to data driven design (design oparty na danych). Dogłębnie analizujemy dane dotyczące odbiorców Twojej marki oraz dekodujemy przekaz Twojej konkurencji. Faza Discovery i tworzenie strategii marki to około połowa całej naszej usługi tworzenia wizerunku.

Zespół in-house

Chcesz mieć pewność, że współpracujesz z partnerem, który może szybko odpowiedzieć na Twoje potrzeby. My posiadamy zespół, który pracuje razem w jednym biurze. Dzięki temu komunikacja wewnętrzna odbywa się błyskawicznie i wykorzystujemy efekt synergii, by tworzyć projekty lepiej i szybciej.

Jak przebiega proces
powstawania komunikacji wizualnej?

Odezwij się do nas

Napisz przez formularz kontaktowy

Bezpłatna konsultacja

Umówimy się na rozmowę online, podczas której ustalimy Twoje cele oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Akceptacja oferty

Przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Faza discovery

Dekodujemy przekaz konkurencji. Analizujemy stan Twojej marki. Wykorzystujemy różne metody, by dotrzeć do kluczowych wniosków na temat potrzeb twoich odbiorców. Proponujemy nowe pozycjonowanie Twojej marki.

Strategia marki

Tworzymy nowe pozycjonowanie Twojej marki oparte na głównych wnioskach, do których doszliśmy w fazie discovery. Proponujemy unikalną propozycje sprzedaży, misję i wizję firmy, ton głosu marki, archetyp marki, wyróżniki marki i wiele innych części składających się na fundament, na którym możesz budować silną markę. Na typ etapie pokazujemy również kierunek graficzny zgodny z ustaloną strategią.

Logotyp

Zazwyczaj proponujemy dwie wersje logotypu. Są to wybrane przez nas, najlepsze wersje, które wyłaniamy po skrupulatnym wyczerpaniu kierunków w szkicowniku i programach graficznych.

Identyfikacja wizualna

Stworzymy spójną koncepcję wizerunku firmy z przemyślanym key visualem, wspierającym nowo ustaloną komunikację. Określimy kolorystykę, typografię, zaprezentujemy wzór identyfikacyjny i przygotujemy odpowiednie materiały.

Przygotowanie Brand Book'a i przekazanie plików

Stworzymy Brand Book'a, który zbiera w jeden dokument zasady stosowania identyfikacji wizualnej, w ten sposób dbając o spójność Twojej marki w przyszłości.
Agencja 360 ⭑
Agencja 360 ⭑
Agencja 360 ⭑
Agencja 360 ⭑
Agencja 360 ⭑

Jesteśmy kompleksową agencją Brandingu i Marketingu

Chcesz współpracować z rzetelnym partnerem, który wie co działa w marketingu, a co nie. Marketing to system naczyń połączonych i tylko odpowiednie ułożenie systemu przynosi wysoki zwrot z inwestycji! 🚀

Gdy tworzymy branding, to stawiamy priorytet na Twoje cele biznesowe. Zastanawiamy się, jak stworzyć wizerunek, który pozwoli Ci te cele osiągnąć. Oprócz tego, że jesteśmy mocni w brandingu, siedzimy również w marketingu. Dzięki temu, że wiemy co w trawie piszczy, możemy tworzyć brandingi, które nie tylko będą "ładne", ale będą wspierać Twoją sprzedaż!

Chcesz sprawdzić czy możemy być dobrym wyborem?

Wypełnij brief📝

Nasz zespół

Daniel Smoleń

Strategia w Brandingu & Marketingu,
Właściciel

Kamil Zygmunczyk

Koordynacja projektów, kontakt z klientem, zarządzanie działem płatnych reklam

Anna Dzidzuszkiewicz

Administracja i księgowość

Laura Henel

Branding,
Webflow

Dawid Stępień

SEO, Pozycjonowanie

Anna Wydymus

Branding,
Projektowanie graficzne

Filip Gawełko

Wideo marketing,
Tik-Tok, Reels

Robert Szymański

Płatne reklamy
formularz kontakowy

Szukasz prawdziwego przewodnika
w marketingu?

Odezwij się do nas przez formularz, a my sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.

Dziękujemy! Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Będziemy się kontaktować.
Ups! Coś poszło nie tak. Przejdź do zakładki kontakt i odezwij się do nas bezpośrednio.

Piszemy o brandingu

Strategia marki – czym jest, do czego jest potrzebna, i jak ją stworzyć?

Strategia marki to fundament, na którym będzie można zbudować identyfikację wizualną.
Czytaj więcej ☝

Proces tworzenia identyfikacji wizualnej – ile trwa i z czego się składa?

Dowiedz się jak powstaje identyfikacja wizualna w agencji brandingu i marketingu Fallow Deer.
Czytaj więcej ☝

Jak stworzyć wizerunek marki, który zachwyca? Tworzymy misję, slogan i język komunikacji 🚀

Ten artykuł sprawi, że będziesz bogatszy o wiedzę z zakresu sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji...
Czytaj więcej ☝

Ile kosztuje identyfikacja wizualna?

Dowiedz się ile kosztuje identyfikacja wizualna i co ma wpływ na jej cenę...
Czytaj więcej ☝

Identyfikacja wizualna firmy – Kompletny Przewodnik.

Identyfikacja wizualna jest jak dla człowieka wygląd fizyczny czy ubiór oraz to jak prezentuje się w towarzystwie.
Czytaj więcej ☝

Inne obszary,
w których możemy Ci pomóc

Branding, logo, identyfikacja wizualna - Agencja Fallow Deer Gliwice

Fundamentem stworzenia odpowiedniej identyfikacji wizualnej jest strategia komunikacji. Zanim przejdziemy do realizacji logo, identyfikacji wizualnej, najpierw wykonujemy pracę u podstaw: odczytujemy potrzeby Twoich klientów i badamy jak lepiej do nich dotrzeć. Tworzymy strategię marki konsekwentnie wprowadzamy je w życie tworząc identyfikację wizualną. Celem zawsze jest jasny i atrakcyjny przekaz, który trafia do Twojej grupy odbiorczej.

Strategia marki, strategia komunikacji, logo i identyfikacja wizualna

Tworzymy strategie marki, strategię komunikacji, logo i identyfikację wizualną w naszym biurze w Gliwicach. Współpracujemy z firmami które potrzebują profesjonalnego brandingu, strategii marki i identyfikacji wizualnej. Mieliśmy możliwość tworzenia brandingów dla sklepów internetowych, firm usługowych, między innymi dla centrum medycznych, hoteli, firm produkcyjnych, firm budowlanych, deweloperów, inwestycji budowlanych, stomatologów, kancelarii prawniczych, firm transportowych i wielu innych.

Tworzymy branding dla firm z całej Polski

Nad strategią marki, logo, identyfikacją wizualną i tworzeniem nazw pracujemy z klientami z całej Polski. Nasze biuro mieści się w Gliwicach, a więc klienci z pobliskich miast takich jak Katowice, Zabrze, Bytom, Ruda Śląska, Sosnowiec, Rybnik mogą pracować nad brandingiem, logo czy identyfikacją wizualną spotykając się z nami osobiście. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 50 kompleksowych identyfikacji wizualnych z klientami również z klientami spoza Śląska np. Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Białystok, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz czy Lublin.

Partner w Brandingu & Marketingu

Jako agencja reklamowa z Gliwic na Śląsku mieliśmy przyjemność stworzyć ponad 50 profesjonalnych brandingów obejmujących tworzenie strategii komunikacji marki, tworzenie nazwy, logo, projekty materiałów biurowych, wizytówek i ulotek, jak również projekty szyldów, billboardów i wiele więcej. Całość pracy podsumowujemy dokumentem strategii marki oraz księgą tożsamości obejmującą zasady stosowania logo oraz wyznaczającą ramy identyfikacji wizualnej.

Porozmawiajmy o Twoich celach w Brandingu
Bezpłatna konsultacja