Strony internetowe
Strategia marki
Serwis internetowy

Branding i strona internetowa dla firmy e-mobilni

Zobacz więcej
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
Klient

E-mobilni specjalizują się w produkcji, sprzedaży oraz montażu ładowarek elektrycznych, łącząc doświadczenie i know-how zdobyte przez lata z innowacyjnymi rozwiązaniami w elektromobilności.

Wyzwanie

Naszym zadaniem było stworzenie strategii komunikacji wraz z logo i identyfikacją wizualną oraz wdrożenie strony internetowej. Stworzyliśmy strategię marki opartą na głównym przekazie o kompleksowości wyrażonej w sloganie "Ładowanie na 100% - projekt, produkt, montaż i serwis infrastruktury ładowania".

Następnie zbudowaliśmy identyfikację wizualną, która komunikuje profesjonalizm i bezpieczeństwo, tak ważne w relacjach B2B. W kolejnym etapie wykonaliśmy serwis internetowy. Całość daje poczucia obcowania z firmą, która zaopiekuje się wdrożeniem infrastruktury ładowania od A do Z.

realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
Nasze działania

Strategia marki

Wykonaliśmy solidną analizę rynkową, po czym skupiliśmy się na procesie zakupowym B2B poszczególnych Person. Zrozumienie z jakimi wyzwaniami i wątpliwościami się mierzą na poszczególnych etapach procesu zakupowego, pozwoliło nam na zbudowanie strategii marki, która daje poczucie zaopiekowania się inwestycją od A do Z.

W pierwszym etapie stworzyliśmy dwie propozycje logo. Po akceptacji jednej z wersji, przeszliśmy do przygotowania identyfikacji wizualnej. Całość podsumowaliśmy Brand bookiem, czyli dokumentem .PDF, którym klient może posługiwać się przy tworzeniu kolejnyech materiałów firmowych, co obniża koszt powstania tych materiałów i dba o spójność przekazu. 

W kolejnym etapie stworzyliśmy serwis internetowy w systemie Webflow, który miał stanowić fundament - podstawę do dalszego rozwoju podstron ofertowych czy bloga.

Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑

Podsumowanie

Poświęciliśmy dziesiątki godzin na analizę konkurencji oraz potrzeb i wątpliwości grupy odbiorczej. Ta praca u podstaw zaowocowała zdekodowaniem poszczególnych etapów procesu zakupowego klienta B2B. Bazując na tym, zbudowaliśmy strategię marki oraz dobraliśmy odpowiednie logo, kolory czy wzory.

W kolejnym etapie stworzyliśmy pierwszą wersję serwisu internetowego. Dzięki temu, klienci trafiający na przekaz firmy e-mobilni czują, że mają do czynienia z firmą, która w odpowiedni sposób zaopiekuje się nimi w ich procesie zakupowym.

Chcesz sprawdzić czy możemy być dobrym wyborem?

Wypełnij brief📝

Opinie o współpracy

Nasi klienci oceniają nas na 5.0 (opinie z Google), a w naszej wewnętrznej ankiecie średnia zadowolenia to 8.7 na 10 punktów. To świetny wynik, szczególnie jeśli jako kompleksowa agencja walczymy o najwyższy wskaźnik, czyli zwrot z inwestycji.

Marek Rogowski

Sklep internetowy yogabazar.pl

Zespół Fallow Deer prowadzi kompleksowe działania marketingowe dla yogabazar.pl. Jestem zadowolony z ich działań. Wszystkie dziedziny marketigu są zadbane, od projektu sklepu, przez SEO, filmy, Social Media, płatne reklamy, aż po działania z influencerami. To ogranicza kontakt z wieloma agencjami i nie ma zwalania "winy" na inne podmioty. Jestem przekonany, że powierzenie działki marketingu zespołowi Fallow Deer to była bardzo dobra decyzja.

dr Aleksandra Hercka-Mulas

Centrum stomatologii

Zespół Fallow Deer prowadzi kompleksowe działania dla naszego ośrodka, w tym wideo. Dzięki wcześniej ustalonym scenariuszom oraz wielu ułatwieniom, nagrania przebiegają szybko i sprawnie. Co najważniejsze, zespół Fallow Deer sam przychodzi z pomysłami, które umiejętnie wykorzystują promując naszą firmę, a my możemy skupić się na tym na czym znamy się najlepiej. Serdecznie polecam, nie tylko w zakresie wideo!

Iwona Wietecka

Biuro rachunkowe Raven Tax

Godna polecenia firma, super pomysły, szybka i dobra komunikacja. Polecam!

Skontaktuj się  💻
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Inne case studies

Branding i strona internetowa dla firmy e-mobilni

E-mobilni specjalizują się w produkcji, sprzedaży oraz montażu ładowarek elektrycznych, łącząc doświadczenie i know-how zdobyte przez lata z innowacyjnymi rozwiązaniami w elektromobilności.

Czytaj case study

Wzrost z 155 do 3392 ilości fraz kluczowych w TOP 10 na przestrzeni 4 lat współpracy

Hurtownia budowlana Mal-Drew z siedzibą w Gliwicach to internetowa i stacjonarna hurtownia budowlana, oferująca szeroki asortyment materiałów budowlanych i wykończeniowych dla klientów detalicznych i biznesowych.

Czytaj case study

Wzrost z 4 do 842 fraz kluczowych w TOP 10 na przestrzeni 4 lat współpracy z gabinetem stomatologicznym

Gabinet stomatologiczny z siedzibą w Gliwicach. Specjalistyczne zabiegi z dziedziny implantologii, chirurgii stomatologicznej, leczenia kanałowego oraz protetyki.

Czytaj case study

Nasz zespół

Daniel Smoleń

Strategia w Brandingu & Marketingu,
Właściciel

Kamil Zygmunczyk

Koordynacja projektów, kontakt z klientem, zarządzanie działem płatnych reklam

Anna Dzidzuszkiewicz

Administracja i księgowość

Laura Henel

Branding,
Webflow

Dawid Stępień

SEO, Pozycjonowanie

Anna Wydymus

Branding,
Projektowanie graficzne

Filip Gawełko

Wideo marketing,
Tik-Tok, Reels

Robert Szymański

Płatne reklamy
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
formularz kontakowy

Szukasz prawdziwego przewodnika
w marketingu?

Odezwij się do nas przez formularz, a my sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.

Dziękujemy! Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Będziemy się kontaktować.
Ups! Coś poszło nie tak. Przejdź do zakładki kontakt i odezwij się do nas bezpośrednio.