menu
cofnij

Chillama

Zobacz projekt wyluzowanej marki z nietuzinkową odzieżą. Poznaj świat Chillamy i poczuj maksymalne odprężenie.

Wyzwanie

Naszym zadaniem było stworzenie komunikacji dla marki produkującej ubranie – wygodną bluzę, która łączy cechy koca i oversize’owej bluzy. Naszym celem było wymyślenie strategii komunikacji, która będzie przemawiać zarówno do millenialsów i osób z pokolenia Z.

Realizacja

Dla Chillamy stworzyliśmy projekt komunikacji wizualnej. Stworzyliśmy misję firmy, slogan i grafiki, które idealnie trafiają do grupy odbiorczej. Przekaz marki jest skierowany do osób, które doceniają odzież pozwalającą umilić codzienne, domowe obowiązki i odprężyć się w czasie wolnym. Komunikacja marki ma być „luźna” oraz trafiać do odbiorcy wizualnie, szczególnie przez Social Media. Elementy graficzne są kolorowe, przyjemne dla oka. Wisienką na torcie jest bohater marki – Chillama. Jest to postać wyluzowanej lamy zachęcającej do relaksu.

Chillama to polska marka, która dostarcza magiczny ubiór zmieniający Twoje życie w świat pełen luzu i braku zmartwień. Tworzy jedyny ciuch jakiego potrzebujesz w domu: przytulne i miękkie oversizowe bluzy w jednym rozmiarze, które pozwalają na maksymalneodprężenie i pełny relaks.

Chillama pomoże Ci przenieść się do świata beztroskiego chillu.

Dla Chillamy stworzyliśmy identyfikację wizualną opartą na mocnej strategii komunikacji. Marka jest skierowana do osób ceniących sobie swobodę w noszeniu ubrań, które umilają codzienne obowiązki. Chillama sprawia, że trudne chwile stają się łatwiejsze, a dobre zamieniają się w naprawdę wyjątkowe i piękne.


Identyfikacja wizualna marki jest oparta na delikatnych, pastelowych kolorach. Całość dopełniają przyjemne grafiki różnych postaci i rzeczy. Brand Hero to wyluzowana lama, która zachęca do odpoczynku i zrelaksowania się.

Delikatne i przyjemne dla oka kolory oraz elementy identyfikacji wizualnej świetnie współgrają z miękkim materiałem, z którego stworzone są oversizowe bluzy. W świecie Chillamy doświadczycie maksymalnego odprężenia i zapomnicie o codzienności.

Podsumowanie

Sprzedaż ubrań w Internecie to bardzo konkurencyjna branża. W przypadku Chillamy stworzyliśmy strategię marketingową i identyfikację wizualną pozwalającą na wyróżnienie się marki. Wyrazisty przekaz marki wzbudza zainteresowanie odbiorców (co możecie sprawdzić na profilach Chillamy w mediach społecznościowych) i przyczynia się do sprzedaży produktów w sklepie internetowym.

Opinie

Czego potrzebujesz?