Branding
Naming
Strategia komunikacji

Rebranding Mudme #kalosze poprosze - polski producent stylowych kaloszy

case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
case study ⭑
Klient

Mudme to polski producent stylowych kaloszy i innych produktów dla dzieci i rodziców. Ich produkty kierowane są głównie do mam wysoko ceniących estetykę produktów związanych z rodzicielstwem.

Wyzwanie

Polska marka oferująca produkty dla dzieci i rodziców zgłosiła się do nas z potrzebą przeprowadzenia rebrandingu. Dotychczasowa nazwa marki czyli “Kaloszepoprosze”, nie pomagała w celu ekspansji na za granicę. Chcieliśmy stworzyć identyfikację wizualną, która odzwierciedli ideę marki – piękne i stylowe produkty, które pozwalają na odkrywanie świata, niezależnie od warunków. Rozpoczęliśmy od przeprowadzenia szczegółowej analizy potrzeb klientów oraz badania konkurencji. Zebrane wnioski pozwoliły na opracowanie nowej strategii komunikacji. Na jej podstawie wypracowaliśmy nową nazwę. Strategia komunikacji i identyfikacja wizualna odzwierciedla ideę, którą w skrócie można wyjaśnić sloganem “Pięknie w każdych warunkach”. Jest to komunikacja o pięknym designie oraz eksploracji świata.

realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
realizacja ⭑
Nasze działania

Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑
Efekty ⭑

Efekty

Klient, polska firma “Kaloszepoprosze”, zgłosił się z potrzebą odświeżenia swojego wizerunku. Celem było wymyślenie nowej nazwy i identyfikacji wizualnej, które pozwolą na zagraniczną ekspansję. Po dokładnej analizie potrzeb klientów i rynku, opracowaliśmy nową strategię komunikacyjną i zaproponowaliśmy nową nazwę – Mudme. Stworzona przez nas nazwa i identyfikacja wizualna jest naturalnym przedłużeniem przyjętej strategii komunikacji marki, zgrabnie komunikując narracje o unikalnym designie oraz eksploracji świata.

Chcesz sprawdzić czy możemy być dobrym wyborem?

Wypełniam brief

Opinie o współpracy

Nasi klienci oceniają nas na 5.0 (opinie z Google), a w naszej wewnętrznej ankiecie średnia zadowolenia to 8.7 na 10 punktów. To świetny wynik, szczególnie jeśli jako kompleksowa agencja walczymy o najwyższy wskaźnik, czyli zwrot z inwestycji.

Marek Rogowski

Sklep internetowy yogabazar.pl

Zespół Fallow Deer prowadzi kompleksowe działania marketingowe dla yogabazar.pl. Jestem zadowolony z ich działań. Wszystkie dziedziny marketigu są zadbane, od projektu sklepu, przez SEO, filmy, Social Media, płatne reklamy, aż po działania z influencerami. To ogranicza kontakt z wieloma agencjami i nie ma zwalania "winy" na inne podmioty. Jestem przekonany, że powierzenie działki marketingu zespołowi Fallow Deer to była bardzo dobra decyzja.

dr Aleksandra Hercka-Mulas

Centrum stomatologii

Zespół Fallow Deer prowadzi kompleksowe działania dla naszego ośrodka, w tym wideo. Dzięki wcześniej ustalonym scenariuszom oraz wielu ułatwieniom, nagrania przebiegają szybko i sprawnie. Co najważniejsze, zespół Fallow Deer sam przychodzi z pomysłami, które umiejętnie wykorzystują promując naszą firmę, a my możemy skupić się na tym na czym znamy się najlepiej. Serdecznie polecam, nie tylko w zakresie wideo!

Iwona Wietecka

Biuro rachunkowe Raven Tax

Godna polecenia firma, super pomysły, szybka i dobra komunikacja. Polecam!

Inne case studies

Wzrost z 155 do 3392 ilości fraz kluczowych w TOP 10 na przestrzeni 4 lat współpracy

Hurtownia budowlana Mal-Drew z siedzibą w Gliwicach to internetowa i stacjonarna hurtownia budowlana, oferująca szeroki asortyment materiałów budowlanych i wykończeniowych dla klientów detalicznych i biznesowych.

Dowiedz się więcej

Wzrost z 4 do 842 fraz kluczowych w TOP 10 na przestrzeni 4 lat współpracy z gabinetem stomatologicznym

Gabinet stomatologiczny z siedzibą w Gliwicach. Specjalistyczne zabiegi z dziedziny implantologii, chirurgii stomatologicznej, leczenia kanałowego oraz protetyki.

Dowiedz się więcej

Jak wykręcić wynik 66 mln zł w sklepie internetowym? Case Study - Hurtownia budowlana Mal-Drew

Hurtownia budowlana Mal-Drew z siedzibą w Gliwicach, oferująca szeroki asortyment materiałów budowlanych i wykończeniowych dla klientów detalicznych i biznesowych.

Dowiedz się więcej

Nasz zespół

Daniel Smoleń

Strategia w Brandingu & Marketingu,
Właściciel

Kamil Zygmunczyk

Koordynacja projektów, kontakt z klientem, zarządzanie działem płatnych reklam

Anna Dzidzuszkiewicz

Administracja i księgowość

Laura Henel

Branding,
Webflow

Dawid Stępień

SEO, Pozycjonowanie

Anna Wydymus

Branding,
Projektowanie graficzne

Filip Gawełko

Wideo marketing,
Tik-Tok, Reels

Robert Szymański

Płatne reklamy
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
KONTAKT ⭑
formularz kontakowy

Szukasz prawdziwego przewodnika
w marketingu?

Odezwij się do nas przez formularz, a my sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.

Dziękujemy! Otrzymaliśmy Twoją wiadomość. Będziemy się kontaktować.
Ups! Coś poszło nie tak. Przejdź do zakładki kontakt i odezwij się do nas bezpośrednio.