Prowadząc biznes w dzisiejszych czasach, nie da się pominąć sporej roli, jaką w działaniach marketingowych zajmują płatne kampanie reklamowe. W tym artykule pokażę Ci, jak w tym zakresie wygląda współpraca z naszą agencją. Czy warto korzystać z płatnych kampanii reklamowych?
Płatne kampanie reklamowe pozwolą Ci na m.in.:
Dobrze skonstruowane kampanie pozwalają precyzyjnie dotrzeć do Twojego klienta. Łącząc różne formy reklamowe, możesz w interesujący sposób przyciągnąć odbiorców na swoją witrynę.
Płatne działania reklamowe w Internecie możesz zacząć już od kilkuset złotych miesięcznie. Musisz jednak pamiętać, że ich wyniki będą w dużej mierze uzależnione od tego, co chcesz osiągnąć, oraz jak bardzo rozwiniętą siłę marki posiadasz. O tym możesz dowiedzieć się więcej, klikając tutaj.
My podejmujemy współpracę w momencie, gdy decydujesz się przeznaczyć na poszczególne kanały min. 1000 zł. Dzięki temu Twoje reklamy mogą być prowadzone w efektywny sposób.
Bylibyśmy gołosłowni, gdybyśmy nie pochwalili się naszymi wynikami:
Nie będziemy jednak pokazywać Ci wyrwanych z kontekstu poszczególnych kampanii. Pamiętaj jednak, że inny koszt pozyskania klienta będzie w popularnej branży e-commerce, a inny w niszowym segmencie usługowym.
Dla naszych klientów prowadzimy różne rodzaje płatnych kampanii reklamowych. Poruszamy się w systemach Facebook i Google Ads (wcześniej AdWords). Wykorzystujemy całe dostępne spectrum od reklam społecznościowych, przez tekstowe czy też banerowe.
Warto podkreślić, że nasze umiejętności zostały potwierdzone przez firmę Google, której jesteśmy oficjalnym partnerem:
Kampanie na kontach reklamowych układamy w ten sposób, aby pokryć każdy krok klienta prowadzący do zakupu. Taka struktura tworzy lejek marketingowy. Oczywiście w zależności od budżetu, produktu czy klienta, będzie on przyjmował różne formy.
Klasycznie lejek może wyglądać następująco:
W rzeczywistości jednak ścieżka klienta może być dużo bardziej skomplikowana:
Współczesny konsument przed dokonaniem zakupu lub skorzystaniem z Twoich usług prawdopodobnie parokrotnie odwiedzi Twoją witrynę, poszuka porównania i informacji w innym miejscach sieci – także u Twojej konkurencji. Poza tym, nawet będąc na Twojej stronie, coś może odwrócić jego uwagę. Być może nie jest jeszcze gotowy na zakup tu i teraz. Jednak to nie znaczy, że nie jest skłonny kupić.
Dlatego tak ważna jest wielokrotna ekspozycja reklamy i remarketing. Otaczamy przekazem odbiorcę, aby o nas nie zapomniał.
Na początku chcemy poznać Twój biznes i branżę oraz dowiedzieć się, jaki cel chcesz osiągnąć. Dlatego otrzymujesz od nas do wypełnienia brief. Następnie w rozmowie z nami pogłębiamy wzajemną wiedzę. Ty dowiesz się, co możemy zrobić i jak wstępnie to widzimy, a my zyskujemy cenne informacje na temat Twojej działalności, które pomogą nam ją zrozumieć i usprawnić naszą współpracę.
Wspólnie ustalamy cel jaki chcesz osiągnąć i narzędzia, które w tym pomogą. W przypadku sklepów internetowych będzie to zazwyczaj wzrost sprzedaży, a w firmach świadczących usługi, konwersją mogą być np. kliknięcie na numer telefonu, czy wypełnienie formularza.
Dobra relacja z klientem i zrozumienie jego biznesu pozytywnie przekłada się na wyniki z kampanii.
Gdy wiemy już, czym się zajmujesz i co chcesz osiągnąć, możemy przystąpić do głębszego poznania Twojej branży, produktu/usługi, klientów, konkurencji, strony www i obecnych kont reklamowych (jeśli takie posiadasz).
Nasze działania performance marketingowe zawsze rozpoczynamy od szczegółowych analiz:
Na podstawie analizy jesteśmy w stanie poznać Twojego klienta i zbudować odpowiednią strukturę kampanii. Dzięki temu możemy przygotować strategię działań ukierunkowanych na realizację wcześniej ustalonych celów.
Kolejnym etapem jest sprawdzenie poprawnej konfiguracji analityki i poszczególnych zdarzeń. Musimy być pewni, że nasze działania będą odpowiednio mierzone. Na ich podstawie będziemy decydować o kształcie i późniejszej optymalizacji prowadzonych kampanii reklamowych.
W przypadku istniejącej już infrastruktury reklamowej, sprawdzamy dane historyczne i poprawność zaimplementowanych zdarzeń (np. dodanie do koszyka, przejście do kasy, dokonanie zakupu). Jeśli obecnie nie prowadzisz żadnych działań PPC, to wszystkie używane przez nas narzędzia konfigurujemy od początku.
Pamiętaj, że wszystkie konta, których używamy, są Twoją własnością i w każdej chwili masz wgląd w nasze działania.
Gdy poznamy już Twój produkt, branżę oraz dokonamy analizy danych, tworzymy strategię działań reklamowych. Następnie przystępujemy do konfiguracji poszczególnych kampanii. Jak już wcześniej wspomniałem, staramy się otoczyć Twojego klienta przekazem i towarzyszyć mu na ścieżce prowadzącej do zakupu.
Przygotowywane przez nas reklamy ( w tym teksty oraz kreacje graficzne), zawsze przesyłamy do Twojej akceptacji. Omawiamy z Tobą również nasze decyzje dotyczące struktury kampanii i rozdziału budżetu. To sprawia, że wiesz w jakim kierunku podążają Twoje reklamy.
Twoje kampanie reklamowe w naszych rękach są bezpieczne. Nie musisz się obawiać, że stylem nieuczciwych firm pozostaną one bez naszej uwagi. Po ich stworzeniu regularnie (codziennie!) monitorujemy, czy wszystko jest w porządku. Dokonujemy również niezbędnych działań optymalizacyjnych, aby Twoje reklamy przyniosły jak najwięcej oczekiwanych efektów.
Pod koniec każdego miesiąca współpracy otrzymujesz od nas raport
z prowadzonych działań, w którym w przystępny i zrozumiały sposób przedstawiamy dane oraz tłumaczymy co udało się nam osiągnąć. Otrzymujesz również od nas informacje jakie działania będziemy podejmować w kolejnym miesiącu.
Zawsze możesz liczyć na kontakt z nami, zarówno telefoniczny jak i mailowy. Nie musisz się obawiać, że Twoje kampanie pozostają bez nadzoru. Staramy się także nie używać „technicznego żargonu”- jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, to wszystko Ci wyjaśnimy.
Przeciętny czas od analizy, poprzez konfigurację narzędzi i zbudowanie kampanii, zajmuje nam ok. 1-2 tygodni. Natomiast ich optymalizacja to praca na parę miesięcy.
Nie inaczej sprawa wygląda w przypadku lokalnego biznesu usługowego, gdzie pracy jest mimowolnie mniej, niż w e-commerce oferującym kilka tysięcy produktów i działającym na całą Polskę.
Jednak zarówno w przypadku małego jak i dużego biznesu, możesz liczyć na dokładnie to samo podejście, w którym klient i jego biznes jest dla nas najważniejszy.
Płatne kampanie reklamowe to jedna z najskuteczniejszych metod osiągania swoich celów biznesowych w Internecie. Odpowiednio skonstruowane i prowadzone stają się niezwykle przydatnym narzędziem zwiększającym siłę marki.
Jeśli chcesz rozwinąć swój online’owy biznes i wejść z kampaniami reklamowymi na wyższy poziom, to zachęcamy Cię do kontaktu z nami.