menu

Lokalna Grządka

Lokalna Grządka to firma zajmująca się handlem hurtowym owoców i warzyw z Warszawy. Zobacz, jak stworzyliśmy jej wizerunek.

Wyzwanie

Lokalna Grządka to firma zajmująca się hurtowym handlem owoców i warzyw. Produkty pozyskiwane są od zaufanych i lokalnych dostawców i dostarczane prosto pod same drzwi biznesów, szkół, przedszkoli czy restauracji. Naszą misją było zbudowanie wizerunku, który pozwoli na wyróżnienie się na tle konkurencji dużych dostawców.

Realizacja

Strategię komunikacji oparliśmy na przekazie, że Lokalna Grządka to dostawy od lokalnych rolników, co odróżnia ją od innych firm. Odbiorcy czują, że kontakt jest bezpośredni i luźny. Firma nie przemawia językiem dużej marki i wyróżnia się przede wszystkim jakością i świeżością, co odzwierciedla także stworzony przez nas logotyp i identyfikacja wizualna.

Podsumowanie

W przypadku Lokalnej Grządki stworzyliśmy identyfikację wizualną i strategię komunikacji, która pozwala firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Przekaz słowny i wizualny jest jednocześnie nowoczesny i skracający dystans między marką a klientem.

Chcesz poznać ofertę?

Oferta

Opinie

Czego potrzebujesz?