menu

Komsta

Dla producenta okien i drzwi Komsta stworzyliśmy nową strategię pozycjonowania marki oraz identyfikację wizualną.

Wyzwanie

Komsta to polski producent okien i drzwi, który zgłosił się do nas z potrzebą stworzenia nowej strategii pozycjonowania marki wraz ze stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej. 30-lecie firmy stanowiło doskonałą okazję do tego ważnego kroku.

 

Realizacja

Stworzyliśmy nową strategię marki, poprzedzając ją fundamentalną analizą potrzeb grupy odbiorczej i głęboką analizą konkurencji. W telegraficznym skrócie: nowy kierunek komunikacji ma za zadanie budować zaufanie do marki. Stworzona przez nas identyfikacja wizualna wspiera ten cel poprzez poczucie pewności i profesjonalizmu.

Podsumowanie

Komsta to producent okien i drzwi z 30-letnim doświadczeniem. Stworzyliśmy nową strategię marki poprzedzając ją fundamentalną analizą potrzeb grupy odbiorczej i głęboką analizą konkurencji. Udało nam się uspójnić obietnice Komsty, ton głosu, slogan, misję i wizję firmy oraz stworzyć nowe pozycjonowanie marki, które wspiera cele biznesowe firmy. Warstwa strategiczna wyznaczyła nam drogę do stworzenia identyfikacji wizualnej, dającej poczucie pewności i profesjonalizmu.

Chcesz poznać ofertę?

Oferta

Opinie

Czego potrzebujesz?