menu

Brain on Science

Dla nowej marki warsztatów naukowych dla dzieci opracowaliśmy strategię komunikacji, nazwę firmy, identyfikację wizualną oraz serwis internetowy.

Wyzwanie

Brain on Science to nowe warsztaty matematyczno-naukowe organizowane w Warszawie dla dzieci w wieku 10-12 lat. Pomysł powstał w kontrze do tradycyjnej szkoły i korepetycji skupionych na nauce do zaliczenia kartkówek i sprawdzianów. Naszym zadaniem było zbudowanie marki od podstaw i wypozycjonowanie jej na rynku innych konkurencyjnych zajęć dla dzieci.

 

Realizacja

Naszą pracę zaczęliśmy od głębokiej analizie potrzeb grupy odbiorczej i pracy nad strategią komunikacji. To pozwoliło nam znaleźć odpowiednią nazwę marki i dało podwaliny do stworzenia identyfikacji wizualnej. Szata graficzna jest zrealizowana w stylu retro lat 80-tych, nawiązującego do świata gier, eksperymentów naukowych czy NASA. Całość charakteryzuje się atrakcyjnością wizualną oraz prostotą przekazu.

Podsumowanie

Brain on Science to doświadczeni edukatorzy, którzy tworzą innowacyjne, pozasystemowe warsztaty matematyczno-naukowe dla dzieci. Dla firmy stworzyliśmy strategię komunikacji (zidentyfikowaliśmy wyróżniki marki i stworzyliśmy m.in. misje firmy, slogan i ton głosu marki). Dzięki temu Brain on Science może odróżnić się od innych firm prowadzących zajęcia dla dzieci nastawionych bardziej na naukę do kartkówek i sprawdzianów. Wyraźny przekaz i identyfikacja wizualna pozwala klientom lepiej zapamiętać markę, a strona w stylu retro zachęca do zapisania dziecka na warsztaty.

Chcesz poznać ofertę?

Oferta

Opinie

Czego potrzebujesz?