menu

American Heart of Poland

Stworzyliśmy folder reklamowy dla lidera rynku usług sercowo–naczyniowych w Polsce – American Heart of Poland.

Wyzwanie

American Heart of Poland (AHoP) to lider na rynku usług sercowo–naczyniowych, a ich ośrodki można znaleźć w 30 miastach w Polsce. Naszym zadaniem było stworzenie folderu reklamowego, skierowanego do fundatorów badań.

 

Realizacja

Kilkadziesiąt placówek, tysiące pracowników, dziesiątki tysięcy procedur i rozpoznań chorób, a to wszystko do przedstawienia w jednym dokumencie. Dzięki głębokiej analizie potrzeb grupy odbiorczej i pracy koncepcyjnej udało nam się stworzyć przejrzysty, atrakcyjny wizualnie materiał reklamowy, który pomimo swojego rozbudowania utrzymuje uwagę odbiorcy.

American Heart of Poland - wizualizacja księgi medycznej
American Heart of Poland - księga medyczna infografika
American Heart of Poland - księga medyczna, folder reklamowy
American Heart of Poland - okładka folderu reklamowego, księgi medycznej
American Heart of Poland - wizualizacja księgi medycznej, folderu reklamowego
American Heart of Poland - księga medyczna
American Heart of Poland - księga medyczna

Podsumowanie

American Heart of Poland (AHoP) to największa spółka w branży, agregująca 25 ośrodków sercowo-naczyniowych w Polsce. W projekcie księgi medycznej American Heart of Poland byliśmy odpowiedzialni nie tylko za warstwę wizualną, ale również aktywnie pracowaliśmy wraz z zespołem AHoP nad warstwą koncepcyjną. Pomogliśmy z odpowiednim ułożeniem materiału, redakcją tekstów czy odpowiednią komunikacją zalet. Całość została przedstawiona przejrzyście i atrakcyjnie dla oka, mając na względzie utrzymanie uwagi odbiorcy przez wielostronicowy folder reklamowy.

Chcesz poznać ofertę?

Oferta

Opinie

Czego potrzebujesz?