menu

Chwali Piętka

Wyzwanie

Naszym celem było stworzenie wizerunku, który będzie wyróżniać firmę na tle konkurencji innych sklepów z butami dla dzieci.

Realizacja

Stworzyliśmy rozpoznawalną identyfikacją wizualną opartą na bajkowych postaciach rodem z dziecięcych książek. Kolory i wzory nasuwają na myśl magiczny świat dziecka. Z powodzeniem wdrożyliśmy identyfikację wizualną do postów i reklam w Facebook oraz Google Ads.

logo chwalipietka.pl

Logotyp Chwali Piętki przeszedł znaczną modyfikację, jednak nie zapomnieliśmy nawiązać w nim do wyglądu poprzedniego – motywem głównym pozostały gwiazdki, jednak obecnie występują w innym kształcie i kolorze. Z kolei slogan marki – ,,Dla szczęścia dzieci”, wskazuje że misją przewodnią firmy jest dbałość o jak najlepsze samopoczucie jej najmłodszych klientów. 

wizytowki chwalipietka.pl
wizytówki chwalipietka.pl
kartka podziękowania chwalipietka.pl

Naszym głównym celem było odzwierciedlenie w designie wartości firmy – przyjaznej obsługi klienta i wysokiej jakości produktów dla dzieci. Kolory identyfikacji jak i jej elementy są delikatne, jasne i przywołują na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. 

identyfikacja chwalipietka.pl
Piętka chwalipietki.pl

Dla Chwali Piętki stworzyliśmy również brand hero. Postać ma określoną genezę – jej nazwa i wygląd są nieodłącznie związane z identyfikacją i przekazem firmy (o czym możesz przeczytać w poprzednich postach 😉)

Bohaterką marki jest dziewczynka o imieniu ,,Piętka”. Jej łagodne kształty i jasne kolory budują poczucie zaufania i zaopiekowania. Natomiast rozwiane włosy, mimika twarzy oraz ogrodniczki nadają jej energii oraz świadczą o charyzmatycznym i pewnym siebie charakterze. Postać została namalowana węglowym, delikatnym pędzlem, dzięki czemu współgra z resztą identyfikacji. 

Piętka posiada także różdżkę z gwiazdką występującą w logo firmy. Dzięki temu atrybutowi postać ma możliwość pomagania dzieciom i rodzicom w odnalezieniu najlepszych produktów dla najmłodszych. Symbolizuje ona również wysoką jakość produktów oferowanych w sklepie.

Artykuły ,,wyczarowane” przez Piętkę zawsze spełniają oczekiwania wymagających klientów i sprawiają, że ich dzieci czują się szczęśliwe. 😍

Identyfikacja marki jest wykorzystywana we wszystkich kanałach komunikacyjnych firmy: stronie internetowej, postach i reklamach w mediach społecznościowych czy też na ulotkach i wizytówkach.

Dobór poszczególnych elementów jak i kolorystyki identyfikacji nie jest przypadkowy: delikatność chmurek, rozlanych farbek, gwiazdek czy kwiatów budzi skojarzenie ze światem dziecięcych marzeń.

Ich wielokrotna ekspozycja w wielu różnych lokalizacjach buduje rozpoznawalność marki i zwiększa zaufanie wśród klientów. Wszystkie elementy zostały namalowane ręcznie akwarelowymi pędzlami i teksturami, co dodaje identyfikacji jeszcze większej wrażliwości.

Podsumowanie

Udało nam się stworzyć wyróżniający wizerunek, który wprowadziliśmy do reklam i komunikacji w Social Media. Dla chwalipiętka.pl tworzymy reklamy do nowych odbiorców oraz wykorzystujemy remarketing na Facebooku, Instragramie oraz w Google. Nasze działania ściągają coraz więcej odbiorców do sklepu internetowego. Spójna komunikacja jasno komunikuje wartości firmy i wyróżnia markę na rynku, co pozwala budować relację z obiorcami.

Opinie

Czego potrzebujesz?